20160721 134009O profesor Miguel A. Nogueira (GI DIOEP), vén de iniciar una estancia de mobilidade internacional na Escola de Psicología da Universidade do Minho (Braga, Portugal), xunto co Grupo de Investigación Career Development and Counselling, coordinado pola profesora Mª do Cèu Taveira, que desenvolverá en diferentes períodos entre os meses de xullo e setembro.

A principal finalidade céntrase principalmente en contribuír a unha maior interrelación entre as institucións implicadas (USC e Universidade do Minho) a través da colaboración do profesor en actividades docentes e de investigación da Escola e do citado Grupo de Investigación.