congres psicoOs días 15, 16 e 17 de xuño de 2016 celebrarase en Alicante o VIII Congreso Internacional de Psicología y Educación.

Os temas incluídos no programa do Congreso abarcan as principais cuestións que se lle presentan aos profesionais da educación hoxe: o deseño e desenvolvemento de novos ambientes de aprendizaxe, o emprego das novas tecnoloxías, a motivación dos estudantes, a aplicación da neurociencia á educación, a avaliación das aprendizaxes e as competencias, a intervención ante as dificultades da aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento, a atención temperá, a importancia do profesorado, o papel da familia na educación, os conflitos escolares, o baixo rendemento académico, ou a labor dos psicólogos educativos.