cartel x seminarioContinuamos coa difusión do X Seminario Nacional de Atención Educativa ao Alumnado Inmigrante. Experiencia e Innovación, centrado este ano na xestión da diversidade cultural desde a orientación no sistema educativo.

Cabe lembrar que o Seminario celebrarase os días 11 e 12 de novembro de 2016 na Facultade de Ciencias da Educación (Campus Vida) da Universidade de Santiago de Compostela.

A actividade ten solicitada homologación á Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria como actividade de formación permanente do profesorado (10 horas).

En breve activarase a plataforma co formulario de incrición, accesible dende a web RIES.

Enlace ao programa provisorio