SdCo

Santos Rego, M. A. (Ed.)

O libro consta de dúas partes unidas a través da necesidade dun novo proceso educativo na universidade, precedidas dun estudo introductorio sobre o alcance desa relación entre universidade e sociedade do coñecemento no século XXI.

Unha pregunta cardinal sobre o futuro da aprendizaxe informa o seis capítulos primeiros sen esquecer os modelos virtuais, a educación a distancia ou a pertinencia doutros modos de xestión universitaria. É na segunda parte onde formación e innovación conéctanse confirmando a responsabilidade social da universidade. Esa é a dirección que seguirá marcando diferenzas no futuro.

Dispoñible en: Biblitoeca Nueva