Novas

Publicación do Informe sobre os Deberes Escolares (GIPED, UdC)

deberes.jpg

Achégase a publicación (PDF) do Informe sobre os Deberes Escolares realizado polo grupo GIPED da UdC dirixido polo profesor Antonio Valle, presentado recentemente ante os medios de comunicación na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela.

Este informe foi feito grazas á financiación do proxecto de investigación EDU2013-44062-P (MINECO), e ás Axudas do Programa de Consolidación e Estructuración de Unidades de Investigación Competitivas (Ref. GPC2015/026) concedidas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia ao Grupo de Investigación en Psicoloxía Educativa (GIPED) da Universidade da Coruña e á Rede de Investigación RIES (Rede de Inmigración, Educación e Sociedade).

 +Info co acceso ao enlace de descarga

Ler máis...

Breves notas sobre o que foi o XI Seminario Nacional de Atención Educativa ao Alumnado Inmigrante (USC)

20171103 181601Os días 3 e 4 de novembro desenvolveríase na Facultade de Ciencias da Educación do Campus Vida, e organizado polo GI ESCULCA da USC, o XI Seminario Nacional de Atención Educativa ao Alumnado Inmigrante. Experiencia e Innovación, centrado este ano na Educación Física e o Deporte como Eixo de Convivencia Intercultural.

Na sesión do venres 3 e logo da pertinente inauguración do Seminario, tería lugar un relatorio a cargo de Víctor Arufe (UdC) sobre o deporte e a inclusión social que achegaría o seu punto de vista ao respecto e facendo de introdución á mesa redonda sobre Educación Física e Convivencia Intercultural, onde Margarita Pino (GIES-10, UVigo), Julia Crespo (ESCULCA, USC) e Manuel Isorna (UVigo) abordarían aspectos teóricos, técnicos e experiencias sobre a planificación e práctica do deporte dirixido á educación na e para a interculturalidade.

Continuaría o seminario de dobre sesión o sábado 4. A mañá sería a quenda para o segundo relatorio desenvolto por Rubén Navarro (USC) sobre a Educación Física e A atención á Diversidade, para dar paso a continuación a obradoiros teórico-prácticos:

Ler máis...

ESCULCA continuará como Grupo de Referencia Competitiva do Sistema Galego de I+D+i

15974939_404024739938144_8715468283666402335_o.jpg

Dende a Rede RIES nos congratulamos pola renovación de consideración de Grupo de Referencia Competitiva (GRC) do Sistema Galego de I+D+i para os anos 2017, 2018, 2019 e 2020 do Grupo de Investigación ESCULCA, estando entre os primeiros Grupos de Ciencias Sociais de todas as universidades do Sistema Universitario de Galicia.

Parabéns!

O GI Gramática do Español organiza un curso de Redacción Científica (novembro, decembro 2017, USC)

logoredacEste curso, de 25 horas de duración, e coordinado polo grupo de investigación Gramática do Español da Rede RIES,  está destinado a mellorar a competencia escrita do persoal investigador, sobre todo daquel que se atopa no proceso de redacción dun documento científico: artigo, TFG, TFM, PFC, teses, etc. Atenderase especialmente a cuestións como as principais características da redacción científica, a corrección gramatical, o deseño e a estrutura do documento, a coherencia na aplicación de elementos especiais (citas, referencias bibliográficas, tipografías, etc.) e os recursos para a revisión do texto.

Desenvolverase durante os meses de novembro e decembro do 2017 na USC.

+Info

Ler máis...

Finalizado con éxito o XIX Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo (USC, Lugo)

7d6405f4-8162-4785-8aa6-f2e296c30fcd.jpgO pasado 21 de outubro pechábase a XIX edición do Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, celebrado dende o día 19 na Facultade de Formación de Profesorado do Campus Terra de Lugo da Universidade de Santiago de Compostela.

Organizado polo grupo GEFIL da Rede RIES, coordinado polo profesor Antonio Rial, as xornadas científicas centráronse no ámbito da Formación Profesional Dual, contando coa participación de axentes do mundo da empresa e tamén da formación profesional, así como outros participantes do ámbito universitario, que achegaron as súas propostas nas diferentes liñas temáticas vinculadas ao tema central do congreso.

Ler máis...

 

Home