B9F29413 97A7 43E7 B988 003D4E15075DO Servizo de Recursos Psicopedagoxicos da USC, xestionado polo GI DIOEP, vén de realizar novas incorporacións non seu fondo de recursos. Nesta ocasión no apartado de “recursos históricos” (aínda por catalogar).

Cursos atrás fora o profesor Agustín Godás (GI ESCULCA) quen realizara numerosas achegas, propiciando a creación desta sección de históricos. Nesta ocasión son de agradecer as achegas realizadas pola la psicóloga Mercedes Aguilera Serrano.

Na relación de probas cabe destacar, por exemplo, o Tets de Rorschach, o Test de Apercepción Temática, o Test de Pata Negra, o WISC, as Matrices Progresivas de Raven, entre outras.

Espérase que cando se logre un espazo axeitado para o seu arquivo e consulta, poidan estar ao alcance da comunidade universitaria da Facultade de CC. da Educación da USC (PDI e alumnado).

45FF8249 E6C2 461B BCBB F76A685DB0AA