Valle, A., Rodríguez, S., Rosário, P., Lorenzo, M. (eds.)
O propósito principal da investigación recollida neste monográfico publicado na revista Frontiers in Psychology é analizar e identificar as principais variables familiares e contextuais que están implicadas no proceso de realización dos deberes escolares no fogar. Indágase no papel desempeñado por profesores, estudantes e familias para garantir que o traballo escolar sexa unha ferramenta útil de aprendizaxe.
Lorenzo Moledo, M. (Coord.); Núñez García, J.; Crespo Comesaña, J.; Mavromara, L. e Kheireddine, B.
Esta Guía é resultado do proxecto de investigación UNINTEGRA, levado a cabo en Grecia, Portugal e España por parte das Universidades participantes.
Cambeiro Lourido, M. M.; Caride Gómez, J. A.; Castro Martínez, P.; García Alonso, A.; Gradaílle Pernas, R.; Gutiérrez Moar, M. C.; Lorenzo Moledo, M. M.; Maneiro Crespo, E.; Parga López, G.; Priegue Caamaño, D.; Santos Rego, M. A.; Varela Portela, C.
O obxectivo deste primeiro informe sobre a infancia a nivel autonómico é ampliar a calidade e a cantidade de información sobre a súa situación, abordando os grandes retos con respecto aos nenos e nenas da comunidade, mediante a análise das políticas públicas existentes e aquelas que se poden expor en todos os ámbitos que lles afectan: educación, saúde, participación, protección e pobreza e exclusión social.
Santos Rego, M. A.; Lorenzo Modelo, M. M. (Eds.)
Esta guía deriva dun traballo de investigación en equipo que articulou a colaboración efectiva e continuada de seis universidades españolas –Universidade da Coruña, Universidade Complutense de Madrid, Universidade de Córdoba, Universidade de Navarra, Universidade de Santiago de Compostela e Universidade de Valencia- baixo a coordinación da Universidade de Santiago, no marco do proxecto Aprendizaje-servicio e innovación en la universidad.
Ceinos, C.; Couce; A, Fernádez Rey, E; García Murias, R.; Nogueira, M.A.; Sobrado, L.M.
A RIPO pretende xerar un espazo de debate e intercambio de experiencias e coñecementos científicos de profesorado e investigadores/as universitarios/as en materia de orientación educativa e profesional, apoiándose na celebración de eventos específicos como resulta este Seminario anual de carácter nacional.