Santos Rego, M. A. (Dir).
O progreso dunha sociedade depende, en gran medida dos coñecmentos e capacidades que logren os seus membros a través do sistema educativo. Pero moitos estudantes non conseguen avanzar de acordo ás previsións curriculares, razón dabondo para apurar a busca de ferramentas que poidan beneficiar a todo o alumnado.
Valle, A.; Nuñez, J.C. & Rosário, P. (eds.). Revista de Psicología y Educación, 9,2.
Resumo:
Nos últimos anos, desde distintas frontes e na maior parte dos países da nosa contorna -incluída o noso- reavivouse o debate histórico sobre a relevancia social e educativa dos deberes escolares e a conveniencia, ou non, de prescribilos nas diferentes etapas educativas.
Rial Sánchez, A. et al. (Coords.)
O GI GEFIL da Rede RIES e o Instituto de Emprego de Portugal (IEFP) levan organizando, en colaboración con outras institucións galegas e portuguesas, o Congreso Internacional de Formación para o Traballo dende o ano 1999. As actas que este volume recolle correspóndense coa décima primeira edición deste evento.