Rodríguez Martinez, S.; Valle Arias, A.; Piñeiro Aguin, I.; Regueiro Fernandez, B. (eds.)
O obxectivo deste manual é ofrecer unha serie de achegas sobre os deberes escolares en relación con diversas cuestións teóricas e aplicadas.
O que neste libro se pretende non é outra cousa que reivindicar, con razóns de peso epistémico e de neto pragmatismo, a necesidade de entender a transferencia de coñecemento en educación como un asunto de accións, que teñen que servir á formación de profesionais capacitados para seguir aprendendo e resolver problemas reais nos seus entornos de vida.
Serafim Pereira, A.; Santos Rego, M. A. (organizadores)
Este libro emerxe do movemento/desexo dos seus autores de compartir e ampliar entre o público, resistencias e repertorios no contexto en que están insertados –locais, nacionais e internacionais – no ámbito da educación, coherentes coas teorías, procesos, políticas, prácticas docentes e de investigación, entre outras cuestión relevante na área.
Santos, M. A; Valle, A; Lorenzo, M. (eds.)
O presente libro concibiuse para facer fronte ás frecuentes tentativas de banalización do éxito educativo nas sociedades actuais, que nada ten que ver con simplistas alegacións que pretenden seducir a base de receitas sobre como alcanzar o éxito na vida ou nalgunha das súas máis conspicuas dimensións.
Ferraces Otero, Mª J; Godás Otero, A; García Álvarez, J.
Este libro é unha resposta ás recorrentes inquietudes dos estudantes de grao e posgrao no ámbito das ciencias sociais, da educación e da saúde cando afrontan a realización dun traballo de investigación.
Santos Rego, M. A.; Lorenzo Moledo, M.; Vázquez Rodríguez, A.
Este libro analiza a emerxencia dunha nova dialéctica entre os mundos da aprendizaxe e do traballo nunha sociedade pletórica de conectividade e mobilidade.
Sotelino Losada, A.; Rego Agraso, L.; Diz López, M. J. (coords.)
A investigación educativa novel en Galicia recolle os proxectos e primeiros resultados de investigación dos doutorandos/as da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela. Contribúe, xa que logo, á difusión de estudos na vangarda da investigación novel en Galicia en torno á pedagoxía e as ciencias da educación.