Libro ainvestigacioneducativaSotelino Losada, A.; Rego Agraso, L.; Diz López, M. J. (coords.)

A investigación educativa novel en Galicia recolle os proxectos e primeiros resultados de investigación dos doutorandos/as da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela. Contribúe, xa que logo, á difusión de estudos na vangarda da investigación novel en Galicia en torno á pedagoxía e as ciencias da educación.

Estruturado en dous bloques de contido arredor das dúas principais áreas de coñecemento da disciplina —teorías educativas e pedagoxía social por unha banda, e educación, formación e didáctica, por outra—, atende a aspectos tan diversos como os ocios na adolescencia ou as escolas nos hospitais no primeiro bloque, ou a formación de medianas e grandes empresas ou a aprendizaxe autorregulada e as redes sociais no segundo.

Ficha do libro en DIALNET