Solicitamos o seu permiso para obter datos estatísticos da súa navegación nesta web, en cumprimento do Real  Decreto-Lei 13/2012.

Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies

1portadaensenasraprender

Rodríguez Martínez, S., Valle Arias, A. e Nuñez Pérez, J. C.

Tratando de aclarar algunhas das controversias xurdidas en torno ao concepto -aprender a aprender-, este texto parte das concepcións que os profesores poden ter sobre a aprendizaxe e desenvolve unha proposta para poñer en práctica o "aprender a aprender" na aula.

Ler máis...

2PORTADA IGUALD TRATO MJMENDEZ

Méndez Lois, M.J. e Taboada Lorenzo, C. (Coords.)

O espazo escolar é fundamental nun proceso de cambio cara a actitudes máis igualitarias. Un modelo de profesorado igualitario, principalmente reflectido nos mestres varóns, representa unha magnífica oportunidade para que os nenos e as nenas se socialicen con novos referentes, sobre todo cun aínda escaso na nosa contorna como é o da masculinidade coidadora e comprometida.

Ler máis...

3PORTADA ESTUD PEDAG INTERC MARMIGUEL

Santos Rego, M.A. e Lorenzo Moledo, M.M. (Eds.)

Nesta obra reúnense seis estudos cuxa confluencia non é outra que a posibilidade dunha pedagoxía intercultural capaz de dar respostas ás preguntas e inquedanzas dos educadores nun tempo de crecente vulnerabilidade e de risco global.

Ler máis...

4PORTADA INM ADM LOC MIGUELSantos Rego, M.A. (Dir.)

Co seu epicentro situado en Galicia, inmigración e administración local supón un revulsivo para a análise e avaliación dos plans, programas e actividades nunha coxuntura difícil, ao tempo que decisiva, para calibrar o alcance dos compromisos cívicos e constitucionais.

 

Ficha do libro

5PORTADA SOBRADO ELENASobrado Fernández, L.M., Fernández Rey, E. e Rodicio García, M.L. (Coords.)

A formación e orientación ao longo da vida é unha aspiración pedagóxica fundamental na sociedade actual. Neste sentido, a aprendizaxe continua e a orientación permanente prentenden axudar á cidadanía a explorar a súa toma de decisións académicas, formativas, sociais e profesionais en calquera momento e circunstancia da súa vida persoal, educativa e laboral.

Ler máis...

pinoCantón Mayo, I. e Pino Juste, M. (Coords.)

Este libro permite aos futuros docentes de calquera nivel educativo dispoñer dun manual básico  para planificar as súas programacións didácticas, xa que ofrece unha base teórica de fundamentación e xustificación das accións docentes, pero tamén práctica e técnica, sobre o deseño curricular e sobre cada un dos compoñentes  e elementos do currículum.

Ler máis...

Home