Solicitamos o seu permiso para obter datos estatísticos da súa navegación nesta web, en cumprimento do Real  Decreto-Lei 13/2012.

Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies

978849865697Santos Rego, M. A. (Ed.)

Este libro é froito da vontade de colaboración entre investigadoras e investigadores da educación das tres universidades de Galicia. O seu propósito é sistematizar e divulgar as achegas do traballo desenvolvido contando tamén coa implicación de mestres e profesionais doutros niveis de ensino.

Ler máis...

Aprender e ensinar na nube

Rodríguez Malmierca, Mª J., Nieto Caride, D., Martínez Gracia, A., Fernández-Morante, C., Cebreiro López, B., - García Vázquez, S., Zachari, K., - Zacharis, K., Aabo Frydendahl, J., Brahe-Orlandi, R., Houldsworth, B. e Tew, G.

Este manual é froito dun proxecto educativo innovador, denominado  Rural School Cloud, levado a cabo en 12 escolas rurais europeas de educación infantil ata educación secundaria superior.

Ler máis...

escaneo0028Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, Mª del M. e Sotelino Losada, A.

Os investigadores principais do proxecto APSUNI, Miguel Anxo Santos Rego, Mar Lorenzo Moledo, e Alexandre Sotelino Losada, membro do equipo de traballo, veñen de publicar o libro "Aprendizaje-Servicio y misión cívica de la universidad. Una propuesta de desarrollo".

Ler máis...

poder familia

Santos Rego, M. A. (Ed.)

Co discorrer do novo século, lonxe de racharse, o poder da familia foise afianzando na biografia individual e no imaxinario colectivo. Tal poder enténdese nas páxinas deste libro como influencia clave en perspectiva de educación, a modo de posibilidades sobrevidas nunha sociedade do coñecemento. Nela, as oportunidades non esgotan o seu percorrido, nin moito menos, nos procesos e produtos escolares.

Ler máis...

1portadaensenasraprender

Rodríguez Martínez, S., Valle Arias, A. e Nuñez Pérez, J. C.

Tratando de aclarar algunhas das controversias xurdidas en torno ao concepto -aprender a aprender-, este texto parte das concepcións que os profesores poden ter sobre a aprendizaxe e desenvolve unha proposta para poñer en práctica o "aprender a aprender" na aula.

Ler máis...

2PORTADA IGUALD TRATO MJMENDEZ

Méndez Lois, M.J. e Taboada Lorenzo, C. (Coords.)

O espazo escolar é fundamental nun proceso de cambio cara a actitudes máis igualitarias. Un modelo de profesorado igualitario, principalmente reflectido nos mestres varóns, representa unha magnífica oportunidade para que os nenos e as nenas se socialicen con novos referentes, sobre todo cun aínda escaso na nosa contorna como é o da masculinidade coidadora e comprometida.

Ler máis...

Home