Solicitamos o seu permiso para obter datos estatísticos da súa navegación nesta web, en cumprimento do Real  Decreto-Lei 13/2012.

Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies

poder familia

Santos Rego, M. A. (Ed.)

Co discorrer do novo século, lonxe de racharse, o poder da familia foise afianzando na biografia individual e no imaxinario colectivo. Tal poder enténdese nas páxinas deste libro como influencia clave en perspectiva de educación, a modo de posibilidades sobrevidas nunha sociedade do coñecemento. Nela, as oportunidades non esgotan o seu percorrido, nin moito menos, nos procesos e produtos escolares.

Ler máis...

1portadaensenasraprender

Rodríguez Martínez, S., Valle Arias, A. e Nuñez Pérez, J. C.

Tratando de aclarar algunhas das controversias xurdidas en torno ao concepto -aprender a aprender-, este texto parte das concepcións que os profesores poden ter sobre a aprendizaxe e desenvolve unha proposta para poñer en práctica o "aprender a aprender" na aula.

Ler máis...

2PORTADA IGUALD TRATO MJMENDEZ

Méndez Lois, M.J. e Taboada Lorenzo, C. (Coords.)

O espazo escolar é fundamental nun proceso de cambio cara a actitudes máis igualitarias. Un modelo de profesorado igualitario, principalmente reflectido nos mestres varóns, representa unha magnífica oportunidade para que os nenos e as nenas se socialicen con novos referentes, sobre todo cun aínda escaso na nosa contorna como é o da masculinidade coidadora e comprometida.

Ler máis...

3PORTADA ESTUD PEDAG INTERC MARMIGUEL

Santos Rego, M.A. e Lorenzo Moledo, M.M. (Eds.)

Nesta obra reúnense seis estudos cuxa confluencia non é outra que a posibilidade dunha pedagoxía intercultural capaz de dar respostas ás preguntas e inquedanzas dos educadores nun tempo de crecente vulnerabilidade e de risco global.

Ler máis...

4PORTADA INM ADM LOC MIGUELSantos Rego, M.A. (Dir.)

Co seu epicentro situado en Galicia, inmigración e administración local supón un revulsivo para a análise e avaliación dos plans, programas e actividades nunha coxuntura difícil, ao tempo que decisiva, para calibrar o alcance dos compromisos cívicos e constitucionais.

 

Ficha do libro

5PORTADA SOBRADO ELENASobrado Fernández, L.M., Fernández Rey, E. e Rodicio García, M.L. (Coords.)

A formación e orientación ao longo da vida é unha aspiración pedagóxica fundamental na sociedade actual. Neste sentido, a aprendizaxe continua e a orientación permanente prentenden axudar á cidadanía a explorar a súa toma de decisións académicas, formativas, sociais e profesionais en calquera momento e circunstancia da súa vida persoal, educativa e laboral.

Ler máis...

Home