Santos Rego, M. A. (Ed.)
O libro consta de dúas partes unidas a través da necesidade dun novo proceso educativo na universidade, precedidas dun estudo introductorio sobre o alcance desa relación entre universidade e sociedade do coñecemento no século XXI.
Este libro é froito da vontade de colaboración entre investigadoras e investigadores da educación das tres universidades de Galicia. O seu propósito é sistematizar e divulgar as achegas do traballo desenvolvido contando tamén coa implicación de mestres e profesionais doutros niveis de ensino.
Rodríguez Malmierca, Mª J., Nieto Caride, D., Martínez Gracia, A., Fernández-Morante, C., Cebreiro López, B., - García Vázquez, S., Zachari, K., - Zacharis, K., Aabo Frydendahl, J., Brahe-Orlandi, R., Houldsworth, B. e Tew, G.
Este manual é froito dun proxecto educativo innovador, denominado Rural School Cloud, levado a cabo en 12 escolas rurais europeas de educación infantil ata educación secundaria superior.
Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, Mª del M. e Sotelino Losada, A.
Os investigadores principais do proxecto APSUNI, Miguel Anxo Santos Rego, Mar Lorenzo Moledo, e Alexandre Sotelino Losada, membro do equipo de traballo, veñen de publicar o libro "Aprendizaje-Servicio y misión cívica de la universidad. Una propuesta de desarrollo".
Santos Rego, M. A. (Ed.)
Co discorrer do novo século, lonxe de racharse, o poder da familia foise afianzando na biografia individual e no imaxinario colectivo. Tal poder enténdese nas páxinas deste libro como influencia clave en perspectiva de educación, a modo de posibilidades sobrevidas nunha sociedade do coñecemento. Nela, as oportunidades non esgotan o seu percorrido, nin moito menos, nos procesos e produtos escolares.
Méndez Lois, Mª. J. e Taboada Lorenzo, C. (Coords.)
A eclosión de ferrramentas tecnolóxicas nos nosos días está supoñendo constantes transformacións na sociedade, que inclúen, entre outras, unha fonda mudanza dos modos de comunicación.
Valle, A., Rodríguez, S. e Regueiro, B.
Un dos obxectivos deste libro é presentar os principios básicos da motivación académica examinando as distintas variables explicativas da conduta motivada en contextos de aprendizaxe.
Rodríguez Martínez, S., Valle Arias, A. e Nuñez Pérez, J. C.
Tratando de aclarar algunhas das controversias xurdidas en torno ao concepto -aprender a aprender-, este texto parte das concepcións que os profesores poden ter sobre a aprendizaxe e desenvolve unha proposta para poñer en práctica o "aprender a aprender" na aula.