Libro educacaoSerafim Pereira, A.; Santos Rego, M. A. (organizadores)

Este libro emerxe do movemento/desexo dos seus autores de compartir e ampliar entre o público, resistencias e repertorios no contexto en que están insertados –locais, nacionais e internacionais – no ámbito da educación, coherentes coas teorías, procesos, políticas, prácticas docentes e de investigación, entre outras cuestión relevante na área.

Principalmente, provén da disposición para romper fronteiras persoais e colectivas inmediatas, consoantes aos aspectos mencionados ou a outros que poderían ser entrevistos polos seus lectores. A fin de contas, as fronteiras existen para ser ameazadas/cuestionadas e, por conseguinte, ofrecernos posibilidades de espazos diversos en que se poida practicar, fundamentalmente, o pensamento alternativo, intercultural, descolonial e, por tanto, emancipador.

Ficha editorial do libro