deberesValle, A; Nuñez, J.C.; Rosário, P. (Coords.)

Informe elaborado polas universidades da Coruña, Oviedo e Minho no que se aborda a análise dos deberes escolares tomando en consideración o tres axentes implicados neste proceso: estudantes, docentes e familias.

Este informe foi feito grazas á financiación do proxecto de investigación EDU2013-44062-P (MINECO), e ás Axudas do Programa de Consolidación e Estructuración de Unidades de Investigación Competitivas (Ref. GPC2015/026) concedidas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia ao Grupo de Investigación en Psicoloxía Educativa (GIPED) da Universidade da Coruña e á Rede de Investigación RIES (Rede de Inmigración, Educación e Sociedade).

Descarga a publicación do informe