Libro guiaparalainstitucionalizacionSantos Rego, M. A.; Lorenzo Modelo, M. M.  (Eds.)

Esta guía deriva dun traballo de investigación en equipo que articulou a colaboración efectiva e continuada de seis universidades españolas –Universidade da Coruña, Universidade Complutense de Madrid, Universidade de Córdoba, Universidade de Navarra, Universidade de Santiago de Compostela e Universidade de Valencia- baixo a coordinación da Universidade de Santiago, no marco do proxecto Aprendizaje-servicio e innovación en la universidad.

Un programa para la mejora del rendimiento académico e o capital social dos estudantes (EDU2013-41687-R / BOE do 01/08/2014), cuxa finalidade principal foi a validación dun modelo0 de institucionalización da metodoloxía de aprendizaxe-servizo na universidade (www.usc.es/apsuni).

Ficha do libro