cristina ceinosA profesora Cristina Ceinos, do GI DIOEP, veu extendida a súa estadía na Universidade diacobuse Minho, en Braga (Portugal), grazas á concesión dunha bolsa dentro da connvocatoria do Programa IACOBUS.

O perído da estadía tivo lugar do 22 de xuño ao 6 de xullo, novamente no seo do GI "Career Development and Counselling" do Departamento de Psicoloxía Aplicada da citada Universidade.

Entre os obxectivos de traballo neste novo período estiveron os seguintes:

- Analizar o papel que a Educación e a Orientación Universitaria desemprega na empregabilidade dos xóvenes, así como o papel que diferentes factores da formación e institucións universitarias poden desempeñar na empregabilidade dos titulados universitarios.

- Deseñar unha acción formativa de orientación profesional a distancia, baseada no emprego das Tecnoloxías da Información e da Comunicación e de plataformas de formación on line e/ou virtual co obxecto de favorecer a inserción laboral dos recen titulados.