cartel_aps2017.jpg

O próximo xoves 23 de novembro, na Facultade de Matemáticas da USC, terá lugar un Seminario sobre Responsabilidade Social e Innovación Educativa: a aprendizaxe servizo como ferramenta para a inserción laboral, organizado pola Vicerreitoría de Estudantes e coa colaboración do grupo ESCULCA da USC.

Os obxectivos do seminario son:

• Promover a implicación do estudantado universitario en actividades de responsabilidade social que poidan optimizar a súa aprendizaxe académica.
  • Potencial o rol da universidade como axencia dinamizadora da aprendizaxe cívica dos seus estudantes.
  • Estudar a conexión entre os procesos de educación non formal e as canles de inserción laboral desde a educación superior

+Información co programa e matrícula no seguinte enlace: