minecoCo comezo do ano 2018 tense recibido comunicación oficial desde o Ministerio de Economía, Industria y Competitividad sobre a concesión dos seguintes Proxectos de Investigación:

•  “Calidad y Equidad en la prescripción de Deberes Escolares: Diseño e Implementación de Propuestas basadas en Evidencias Empíricas” concedido na convocatoria de Excelencia (acceso á publicación). Son Investigadores Principais do mesmo os Profesores Antonio Valle Arias e Susana Rodríguez Martínez da Universidade da Coruña que lideran un equipo con participación, ademáis de investigadores da mesma institución, das Universidades de Santiago de Compostela, Oviedo e León.
  • “Aprendizaje-Servicio (ApS) y Empleabilidad de los Estudiantes Universitarios en España. Competencias para la Inserción Laboral”, solicitado ao abeiro da Convocatoria de Retos (acceso á publicación) do que son Investigadores Principais os Profesores Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo, e no que tamén se conta coa colaboración de investigadores da Rede, de varias universidades españolas e tres estranxeiras.

Asemade, ambos proxectos levan aparelladas bolsas de FPI.