bordonA Revista de Pedagogía Bordón, no nº 1 do seu volume 68, recolle un artigo das profesoras Julia Crespo e Mar Lorenzo, membros da Rede RIES (ESCULCA), titulado "Los espacios de la escuela primaria inclusiva: conexiones y desarmonías entre la normativa de construcciones escolares y las finalidades del sistema educativo".

No citado artigo, as autoras afirman que a normativa española e galega non se adapta todo o que podería a unha escola inclusiva, subxacendo nela unha idea de escola tradicional, e que, ademais, non ten en conta as contribucións de investigacións relevantes ao respecto.

Máis información: Revista Bordón. Vol. 68, Núm. 1 (2016)