Cartel Programa Guiding SchoolsEntre os meses de marzo e abril do 2022 terán lugar seis webinars no marco do proxecto Erasmus + "Guiding Schools" (2020-1-IT02-KA201-079116), baixo o título "Definiendo un marco de calidad para la orientación de la carrera en los centros de educación secundaria".

+Información:

Dirixidas a profesionais da orientación e docentes,  coas webinars procurarase ofrecer un marco de referencia que contribua á mellora da calidade da orientación profesional, propiciando o deseño de programas e servicios de orientación de calidade.

Organizadas polo grupo DIOEP da rede RIES, as webinars desenvolveranse online a través de Zoom. As prazas estarán limitadas a 40 participantes e a data límite de inscrición será ata o 21 de marzo (incluído).