eventosAchegamos información sobre dous novos eventos a celebrar en Oslo (Noruega).

eeraO primeiro deles está integrado na  6th EERA Spring School on Advanced Methods in Educational Research, acollida polo Centre for Educational Measurement da Universidade de Oslo, que organiza o curso intensivo titulado "Longitudinal Structural Equation Modeling". Terá lugar do 18 ao 22 de abril de 2016.

Máis información na web: www.springschool.eu

earliO segunto evento trátase dunha conferencia conxunta do EARLI Special Interest Groups 18 & 23. Educational Effectiveness & Educational Evaluation, Accountability and School Improvement: Closing the Gaps? Differential Accountability and Effectiveness as a Road to School Improvement.

Celebrarase na Facultade de Ciencias Educacionais da Universidade de Oslo os días 26-27 de setembro de 2016 (pre-conferencia) e do 28 ao 30 de setembro de 2016 (conferencia principal).

Máis informaicón sobre o evento e envío de contribucións no seguinte documento: call for proposals