Solicitamos o seu permiso para obter datos estatísticos da súa navegación nesta web, en cumprimento do Real  Decreto-Lei 13/2012.

Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies

2PORTADA IGUALD TRATO MJMENDEZ

Méndez Lois, M.J. e Taboada Lorenzo, C. (Coords.)

O espazo escolar é fundamental nun proceso de cambio cara a actitudes máis igualitarias. Un modelo de profesorado igualitario, principalmente reflectido nos mestres varóns, representa unha magnífica oportunidade para que os nenos e as nenas se socialicen con novos referentes, sobre todo cun aínda escaso na nosa contorna como é o da masculinidade coidadora e comprometida.

As persoas que forman a comunidade educativa e as escolas, polo seu valor socializador, teñen que ser o xermolo para iniciar a mudanza, deben asumir o compromiso de participar na construción dunha sociedade máis xusta e igualitaria na que as necesidades e as achegas, dunhas e doutros, sexan valorados por igual.

 

Ficha do libro

Home