PortadaBol 22

BOLETÍN DA REDE RIES

ISSN: 2445-3781

Boletín de periodicidade cuadrimestral da Rede de Investigación RIES (Rede de Inmigración, Educación e Sociedade), composta por sete Grupos de Investigación das Universidades de Santiago de Compostela, A Coruña e Vigo; coordinada polo Prof. Dr. Miguel Anxo Santos Rego, Catedrático da Universidade de Santiago de Compostela, e cuxos integrantes contan cunha ampla traxectoria académica e experiencia investigadora.

Entre os obxectivos da Rede destacan o deseño de vías de intervención e desenvolvemento educativo para mellorar a inclusión social das persoas procedentes da inmigración, xunto á integración desde o ámbito familiar, escolar e social, formación integral laboral, procesos de adquisición de segundas linguas ou avaliación de programas.

No Boletín recóllense as actividades realizadas e previstas polos diferentes grupos que compoñen a rede (cursos, seminarios, proxectos e contratos de investigación, visitas e reunións científicas, estancias de investigación ...), dáse conta das experiencias educativas e investigadoras realizadas, á vez que se proporciona información acerca das novidades lexislativas (a nivel nacional e autonómico), editoriais e de próximos congresos a celebrar tanto no ámbito do noso país como no exterior.

Boletín de periodicidad cuatrimestral de la Red de Investigación RIES (Red de Inmigración, Educación y Sociedad), compuesta por siete Grupos de Investigación de las Universidades de Santiago de Compostela, A Coruña y Vigo; coordinada por el Prof. Dr. Miguel Ángel Santos Rego, Catedrático de la Universidad de Santiago de Compostela, y cuyos integrantes cuentan con una amplia trayectoria académica y experiencia investigadora.

Entre los objetivos de la Red destacan el diseño de vías de intervención y desarrollo educativo para mejorar la inclusión social de las personas procedentes de la inmigración, junto a la integración desde el ámbito familiar, escolar y social, formación integral laboral, procesos de adquisición de segundas lenguas o evaluación de programas.

En el Boletín se recogen las actividades realizadas y previstas por los diferentes grupos que componen la red (cursos, seminarios, proyectos y contratos de investigación, visitas y reuniones científicas, estancias de investigación…), se da cuenta de las experiencias educativas e investigadoras realizadas, al tiempo que se proporciona información acerca de las novedades legislativas (a nivel nacional y autonómico), editoriales y de próximos congresos a celebrar tanto en el ámbito de nuestro país como en el exterior.

NÚMEROS PUBLICADOS (despregar)

PortadaBol 22